Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

I političar može da promeni mišljenje

Komentari (28) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 06 novembar 2009 20:38
kriger
...da donosi zakone iz svoje nadležnosti...a ne zakone iz ukupne nadležnosti.
Preporuke:
0
0
2 petak, 06 novembar 2009 20:42
Urgh !
Eeeee,baš je pristojan ovaj Bujošević... Takvi nazovipristojni partijski novinari su među najodgovornijim za ovo beznađe i konfuziju u društvu !
Preporuke:
0
0
3 petak, 06 novembar 2009 21:03
Nebojša Malić
Sve ovo me tera da pomislim kako Koštunica i DSS u stvari "odrađuju" posao lojalne opozicije Žutima, maltene još od početka. Ko je doveo Đinđića na vlast, pa se posle pravio nevešt kad je ovaj hapsio Miloševića, smenjivao predsednika Skupštine i na kraju isterao DSS iz nje? Ko je pravio ne jednu, već dve koalicije sa G17? Ko je uveo DS u vladu, pa se onda čudio opstrukciji po pitanju Kosmeta? Ovakve greške se u politici jednostavno ne praštaju. Ako su i bile greške. Jer, jednom je slučajno, dvaput je koincidencija, a triput je već matrica.

Da posudim izraz od Danijela Hanana, Koštunica je devalvirani lider devalvirane partije. DSS nije alternativa Žutima, već njihov eho.

Što ne znači da je opravdano ovo što Žuti rade. Naprotiv.
Preporuke:
0
0
4 petak, 06 novembar 2009 21:03
Nikola BGD
Interesantna analiza, nema šta...mada mogu da razumem da se DSS kao opozicija sada protivi svakom aktu vlasti. Ono što mi je drago jeste da nema masovne histerije, jer se u suštini ništa značajno neće ni dogoditi. Pa ovo je Srbija, kada se nešto bitno ovde desilo, makar za poslednjih 10 godina...?
Preporuke:
0
0
5 petak, 06 novembar 2009 21:10
hvala nspm
Komentar koji politika nije htela da objavi:

Ako je Politika objavila jedan tekst o nedoslednosti DSS, ocekujem da kad bude pisala o nedoslednosti sadasnje vlasti (DS, G17 plus, SPO, SPS...) izadje debljine Enciklopedije Britanike.
Preporuke:
0
0
6 petak, 06 novembar 2009 21:25
Neofit77
Bilo bi dobro da se sete Bujošević i drugari šta su mislili pre izbora o SPS, kada je samo za jednu noć ta stranka od stranke iz mračnih 90-tih postala''reformisana'' stranka, iako su glavni ljudi u stranci Miloševićev kadar. Sada im ne smeta Vlada u kojoj sede ti isti ljudi. Nije stvar šta on zaista misli o SPS i da li je pre nego što su SPS-ovci preko noći postali džoker zapada mislio o Vladi sa SPS jedno, a posle toga drugo, samo ne bi on trebao da podseća nekog na doslednost. No, čovek je režimski novinar, koji je očuvao tradiciju Politike iz Miloševićevog perioda, kao glavnog režimskog medija.
Preporuke:
0
0
7 petak, 06 novembar 2009 21:55
MP
Za šaku(punu) dolara....Uostalom ameri a pogotovo Nemci bolje to od nas znaju.
Preporuke:
0
0
8 petak, 06 novembar 2009 22:51
Pera Detlić
"Ispićemo deset akova zvezda
I pojesti hiljadu vagona srpskog neba
Ako balkanske oči ne iskljuju mozak zapadne kulture
Ako istočne duge ne poloču evropsku krv"

Ljubomir Micić, Antievropa

PS. Nije srpski ćutati
Preporuke:
0
0
9 petak, 06 novembar 2009 23:25
koekude
..ali NE na štetu Naroda i Države ..
Preporuke:
0
0
10 petak, 06 novembar 2009 23:52
Mladen Šipka
U momentu kada se država zadužuje sa nekoliko milijardi dolara, kada raste nezaposlenost a prosečna plata je za 100 EUR manja nego kada je Koštunica bio na vlasti , kada se u Skupštini brzopotezno donose Zakoni , kada raste broj stubova na našem putu bez alternative , kada ministri menjaju mišljenje o besplatnim akcijama, FIAT-u , stotinama hiljada radnih mesta , kada se o Statutu Vojvodine dogovaraju Cvetković i Čanak , jer su se Dačić , Dinkić i Čeda već dogovorili , za glavnog urednika Politike je bitno šta je DSS mislila pre pet godina i šta je zapisivano u nacrtima i predlozima zakona koji nije donet.
Preporuke:
0
0
11 subota, 07 novembar 2009 01:02
lajavi krelac
klasicno spinovanje javnosti. DS zna da su ovim Srbiji pucali u koleno, pa su brze-bolje nasli dezurnog krivca za sve-Kostunicu. Nismo mi majke mi, to je sve DSS. Bujosevic sada "pere" svoje gazde od gluposti koje su napravile. Ocekujem sutra tekst B. Jaksica kako je Kostunica kriv za nestasicu vakcina protiv svinjskog gripa, svetsku krizu, zagrevanje planete itd... Nisam fan Kostunice, ali kad procitam ovakve stvari,a pogotovo kada ga napadaju DS kerberi postaje mi prihvatljiv.
Preporuke:
0
0
12 subota, 07 novembar 2009 02:46
Nikolaj
Lajavi krelče,

ako si primetio, Bujošević ima malo složeniju tezu od tvoje Teletabis interpretacije. On, naime, ne tvrdi "da je za sve kriv Koštunica", nego da se Koštunica 2004 zalagao za isto ono što danas naziva nacionalnom izdajom (pravo Vojvodine da donosi zakone), i da nikad nije objasnio kako je i zašto u međuvremenu promenio mišljenje. I (Bujošević) takođe tvrdi da neko ko o tako vašnim stvarima kao što je - šta sačinjava nacionalnu izdaju i rasprarčavanje zemlje a šta ne - tako lako i bez objašnjenja menja mišljenje, i nema neki krediblitet ni težinu da bilo koga za bilo šta kritikuje.
Preporuke:
0
0
13 subota, 07 novembar 2009 08:26
Sima
Tacno je, za sve je kriv Kostunica, ale ne za ovo za sta ga optuzuju nego sto nije preuzeo odgovornost kada je imao vlast i policiju i BIA i nije ove zapadne sluge raskrinkao i uz medode (koji oni na mjemu sada sprovode) politicki marginalizovao. Kad on nije smeo ovi se izgleda ne boje jer zapad stoji iza njih pa na zalost nasem posrtanju i propadanju nema kraja.

To sve uz predpostavku da je on taj kakvim se predstavlja.

Mozemo da procitamo da mnogi u njega sumnjaju da radi i na struju i na baterije ko ce ga znati, ali svakako Srbija je u rasulu.
Preporuke:
0
0
14 subota, 07 novembar 2009 09:23
Biljana
A bilo bi još bolje kad glavni urednici ne bi prećutkivali kraj i poentu priče. PO ustavu Srbije koji je usvojen pod vladom Vojislava Koštunice i parlamentarne većine koju je činio DSS, G17+, SPO I NS piše da autonomne pokraine mogu donositi odluke a ne zakone. Predlog ustava nije jači od usvojenog ustava, pa prema tome odgovornost i značaj predloga Ustava Srbije nikako ne može biti veća od odgovornosti i značaja usvojenog Ustava Srbije.
Preporuke:
0
0
15 subota, 07 novembar 2009 12:29
Prva Srbija
Bujošević kaže da DS nastavlja tamo gde je DSS stala u rastakanju države! Naravno da je jasno da Koštuničina krivnja nije u tome- on je kriv što mnogi lopovi nisu u zatvoru, što je dao veštačko disanje ovima koji su sada u "socijalno odgovornoj" vladi i cupkaju pred vratima socijalističke internacionale, kriv je što svoju stranku nije pročistio, pa mu je po lokalu često vode "stare kuke", mućkaroši, mešetari, pa i pravi podlaci koji štite jedino sopstvene interese(npr. u Požarevcu)...
Kriv je on za mnogo toga, ali za rastakanje države ne.
Preporuke:
0
0
16 subota, 07 novembar 2009 13:40
Mirko K.
Lično, o Koštunici odavno imam loše mišljenje i nemam niti najmanje dileme da je on, zajedno sa njegovom trabant partijom, "trojanski konj u našoj opoziciji". Njegova "politička poza" se sastoji iz tri providna i lako oboriva stava: demokratija, nacionalni identitet i interes i, na kraju, doslednost, kao vrsta političkog poštenja. O demokratiji, kako je Koštunica i DSS gledaju i brane, najviše govori njihovo aktivno učešće u oktobarskom prevratu uz pomoć zapada, koji je bio sve drugo, osim demokratski. Insistiranje na nacionalnom identitetu, na kome Koštunica sa svojim čaušima iz DSS jaše, za njih je, ustvari, način da se pokupe glasovi i tako odradi posao za "zapadne prijatelje". Dokaza ima bezbroj, a navešću samo ovaj: predlog DSS za regionalizaciju Srbije (onaj njihov sopstveni predlog, bez učešća drugih stranaka, koji su javno i sa pompom predstavili). Pametnom dosta! A o "doslednosti" ne treba ni trošiti reči, dovoljno je samo prelistati bezbrojne odluke njegovih vlada, iz kojih se lepo vidi da se od doslednosti kod Koštunice ne može naći ni "d", a kamoli nešto više. Ja ću ovde navesti jedan drastičan primer, ilustracije radi. Od mnogobrojnih Koštuničinih "rupa na svirali", jedna je, zasigurno, bila i Haški sud. A upravo je njegova vlada predala najveći broj Srba toj pravnoj i moralnoj nakazi, tom "modernom inkvizitorskom sudu 21.veka".

Moglo bi se o Koštunici i njegovim "gafovima" ispisati stranice i stranice, ali to više ničemu ne služi, vreme njegovog vakta je zanavek prošlo. Ne treba mu ponovo dozvoliti da mešetari sa glasovima poštenih ljudi, u nadi da je on bolji od ostalog dela DOS-a, jer nije. Isti je, razlike nema, tuđa ih je čizma, uz pomoć novca, dovela na vlast i tuđa ih ruka na toj vlasti rotira, prema trenutnim potrebama. Srbija je vazalna banana država i to će i ostati sve dok "oktobarci" ne padnu sa vlasti, a Srbi se ne okrenu svojim sopstvenim vrednostima. "Dosovce" zovemo "dosmanlije", pa tako i Koštunicu, jer nije moguće samo "ovlaš zatrudneti", zar ne?
Preporuke:
0
0
17 subota, 07 novembar 2009 14:51
Srbija možda neće opstati
Slažem se s Mirkom K. Koštunica je definitivno trojanski konj u opoziciji.
Žao mi je radikala, jedna takva mala strančica kao što je DSS kontroliše stare radikale, a postoji mogućnost da iskontroliše i Tomu. Nemam mišta protiv niza ljudi u DSS , ali stranka kao stranka je baš ono što reče Mirko K- trojanski konj.
Preporuke:
0
0
18 subota, 07 novembar 2009 21:38
SVI TRUDNI
@Mirko K. - "Dosovce" zovemo "dosmanlije", pa tako i Koštunicu, jer nije moguće samo "ovlaš zatrudneti", zar ne?
Volela bi znati ko zove dosovce - dosmanlijama, kad upotrebite množinu, objasnite ko smo to MI.
Osim toga navedite JEDNU političku partiju koja JEDNOG MOMENTE NIJE BILA OVLAŠ TRUDNA na našoj političkoj sceni. Sada je i SNS, najnovija i najveća opoziciona partija otišla pravo u Ameriku, znači da su i oni "trudni 100%"?!
Predhodni komentar(Prva Srbija) izražava ličnu i konstruktivnu kritiku DSS, u kojoj ima smisla i kriterijuma. Vaša je čisto navijačka i besmislena.
Ko nije izručivao Hagu - SPS i SRS pre 2000te- jesu brate, znači i oni su trudni i zapadni, DOS- jeste, znači trudan i zapadan, DSS- jeste, i oni su trudni i zapadni, ko ostaje- NIKO
Dolazak na vlast - U kojoj državi je radio Slobodan Milošević pre političkog uspona - U AMERICI, znači zapadni čovek. Ko je sa njim bio u koaliciji SRS ( znači i sadašnji SNS)- nema ovlaš trudnih, sami ste rekli.
Nacionalni interes - treba li pominjati nacionalne uspehe Srbije od uvođenja višepartijskog sistema do danas- niko se na nacionalizam (po Vašim kriterijumima) ne može pozvati.
SVI TRUDNI!!!
Preporuke:
0
0
19 subota, 07 novembar 2009 21:41
SVI TRUDNI- dopuna
Da se SPO ne naljuti, i oni su bili u vladi DSS, znači i oni su TRUDNI 100% I ZAPADNI - po kriterijumima Mirka.K
Preporuke:
0
0
20 nedelja, 08 novembar 2009 11:50
Mirko K.
@SVI TRUDNI: Draga moja gospođo ili gospođice, nema potrebe da se uzbuđujete i žestite zbog mog komentara na račun Koštunice i DSS, pa makar on zaista i bio „navijački i besmislen“. Jednostavno, moj pogled može biti čak i takav, imam pravo da navijam, a navijanje se često može okarakterisati kao "besmisleno". Ali, nije tako! Ja sam moj pogled na Koštunicu i njegovu politiku obrazložio vrlo konkretnim primerima koje, kako vidim, obilazite kao „đavo krst“. Uostalom, primera Koštuničine „demokratičnosti“, brige o „nacionalnom interesu“ i „političkoj doslednosti“ ima bezbroj, jer on je poduže bio u vrhu srpske vlasti, pa ako zatreba, ja ću nastaviti da Vam ih nabrajam.

A što se tiče Vaše primedbe, pojasniću. Izraz „dosmanlije“ su prvi upotrebili radikali, ali se on odomaćio u narodu tokom ovih 9 crnih godina srpskog posrtanja i sve većih i težih neuspeha. Znači „mi“ se odnosi na narod. I slažem se sa Vama da su sve srpske političke partije „trudne“ stoprocentno! Dakle, da ponovim, nema potrebe da se žestite jer se mi, u suštini, slažemo. Osim, izgleda, oko Koštunice, ali to onda, bar po meni, sa Vaše strane izgleda nekako navijački. I besmisleno.

I na kraju, oprostite na šali, prosto nisam izdržao. Kao što vidite, ja se slažem sa Vama da se takvo mišljenje proširi na celu našu političku elitu, jer je ona, nažalost, odavno i beznadežno u „blagoslovenom stanju“.
Preporuke:
0
0
21 nedelja, 08 novembar 2009 15:35
Peter
Da je "Politika" odavno u sluzbi rezima,imamo na "delu" cinjenice:Sve pre je u sluzbi tita i milosevica,kasnije,kostunica dovodi (Lj.Smajl.),DS Bujanovica i svi gude "odu vodji".Zato je "Politika" i dospela tamo gde jeste a srbija,tamo gde nije zasluzila.
Posle ovog mandata,Bujosevic ce u ambasadore,ako ne "odleti' ova vlast,a "novi gazda ce dovesti i novog ljubimca".
Preporuke:
0
0
22 nedelja, 08 novembar 2009 15:41
Biljana
za Mirka.K - Vaš komentar je je pun konstatacija sa nedovoljno argumenata koji ih potkrepljuju i trošenjem reči da će te napisati dokaze, ako treba. Naravno da uvek treba napisati što više dokaza, (ako ih ima). U suprotnom konstatacije su besmislene, jer, kao što ste videli iz mog kometara, mogu se bez izuzetka promeniti na sve partije i svi ispadaju isti, a ja mislim da nisu isti. Navijačke su jer su subjektivne u korist nekog drugog koji, sami ste se složili, nije bolji ni u čemu od onog koga Vi kritikujete.
Od kritike iz komentara Prva Srbija (kom. iznad Bašeg)DSS je teško odbraniti, jer je sadržajan i argumentovan, dok Vaš lako pada u vodu.
I u pravu ste, žestim se, ali ne na kritike DSSa, već na kritike koje, poput Vaše, prave uravnilovku tamo gde je nema.
Povlačenje predloga o regionalizacije je priznavanje greške od strane DSS. Zar je to lošije od isterivanja svog predloga iako si postao svestan da je loš? Po tome DS je u pravu što ne povlači predlog Statuta Vojvodine i time ne priznaje svoju grešku??!
Sa mojim - SVI TRUDNI, složili ste se da bi se "posuli pepelom" jer nisam Vam ostavila mesta za drugačiji odgovor.
Preporuke:
0
0
23 nedelja, 08 novembar 2009 19:38
Mirko K.
@Biljana:
Gospođo (ili gospođice) Biljana (SVI TRUDNI), od „nadgornjavanja“ sa Vama ću i ja neminovno dospeti u „ono blaženo“ stanje, nema mi druge. Dakle, da pojasnim još jednom. U prvom komentaru sam naveo tri vrlo konkretna primera za Koštunicu i DSS kao ilustraciju
njihove „demokratičnosti“, „posvećenosti nacionalnom interesu“ i „političkoj doslednosti“. Vi ih ne negirate. Eto, ja Vas ponovo p(r)ozivam da ih prokomentarišete.

Dalje, ne posipam se pepelom, nego naprotiv stojim iza onoga o čemu govorim, a to je da našoj političkoj eliti ne treba verovati jer su nas do sada SVI više puta prevarili. Ako Vi mislite da nekome ko Vas je prevario „tričavih“ 3-4 puta treba i dalje poklanjati poverenje, jer su Vas drugi prevarili i desetak i više puta, to je Vaš rezon u koji ne bih ulazio.

I na kraju, veoma nevešto prikrivate svoju naklonost DSS i Koštunici! Zašto to radite? Nije zabranjeno njima verovati i za njih glasati. Ja ih ovde kritikujem jer je tekst okrenut njima i ne vidim zašto bi ovde uopšte bilo mesta spominjanju SPS ili SRS ili neke treće stranke. Vi sve prikazujete u smislu da su drugi još lošiji od DSS ili najmanje isti takvi. Pa šta? Da li to znači da glasači ponovo treba da im povere glasove jer su oni, tobože, manje zlo od drugih? Ma, hajte molim Vas! Nema tu logike, ali ni uspeha. Takvim pristupom im nećete pomoći, naprotiv! Navešću Vam samo jedan konkretan primer. Vi ih „branite“ navodom da su i druge stranke predavale Srbe Haškom sudu! I ja Vas pitam, pa šta? To ne umanjuje ljagu koja je tim povodom pala na DSS! Naprotiv, svako kome je neka druga stranka pri srcu će Vam odmah reći da je DSS rekorder po broju izručenih Srba Haškoj Velikoj Inkviziciji. I to ne možete poreći!

Veliki pozdrav i svako dobro, makar i sa njima!
Preporuke:
0
0
24 nedelja, 08 novembar 2009 23:27
Biljana
za Mirka.K - ako bi neko napisao da su Medvedev i Tadić obojica niski rastom, morala bi da žestoko branim Tadića i ispalo bi da sam protiv Medvedeva a da simpatišem Tadića. Takav je i vaš odnos prema mom komentaru, politička etiketa, pa razumevanje i saučešće a sve to jer kritikujem Vaš način kritikovanja. Neću odgovarati na to.
Srećno i Vama sa takvim odnosom.
Preporuke:
0
0
25 ponedeljak, 09 novembar 2009 13:14
thinking maize
Eto, građani i građanke, braćo i sestre (neka uzme šta ko voli!) da priznam! Ja sam insajder, član te kilave stranke, kilavog vođe! Koga neki ostrašćeno brane,a drugi još ostrašćenije
osporavaju! I svi zbog potpuno suprotnih razloga! Mogu reći: "Za dobrim konjem se prašina diže", ali postavlja se pitanje ko je ovde "konj" i da li je on
"dobar" i kakva je "prašina"? Samo ću navesti nešto što mi je jedna stranačka koleginica izjavila
o, sad već malo zaboravljenom (a svojevremeno vrlo prozivanom!) Draganu Jočiću. Na pitanje nekih DSS-ovaca zašto se MUP ne obračunava sa korupcijom, g-din Jočić je samo raširio ruke i rezignirano izjavio: "Ljudi moji kako da hapsimo koalicione partnere?!" Ja iznosim nešto prepričano, ali uzimajući u obzir izvor (radi se o malo mušičavoj i vrlo sposobnoj i poštenoj osobi),mogu prepričano da tretiram sa dobrom dozom verovatnoće! A izneto i podseća na politiku DSS-a! Znate, ono "malo trudno"! To im se obilo o glavu, kao i svima nama!
Ipak, da li smo svi baš ovako temeljno razmišljali 5-og oktobra 2000 g., kao što sada iznosimo na stranicama NSPM-a u ovim polemikama? Da li se neko seća 27-og marta 1941? I tada je bilo zapadnog spinovanja! To nešto govori o nama! Nema onog:
"Čekaj, polako, pazi da se ne zaj.....!" Samo Čedino: "Život ne može da čeka!" Think about those things! PS. "Kilavost" "Koštunija", možda nije samo kilavost, ali o tome će pričati istorija i oni koji će sve ovo preživeti! Živi bili drage NSPM
kolege i koleginice jedno 100 godina i dabogda došli na 40 dana NEW WORLD ORDER-u!
Preporuke:
0
0
26 ponedeljak, 09 novembar 2009 14:47
Biljana
@thinking maize - ima jedan stari vic - izlazi čovek iz kafane i ugleda kako trojica biju jednog. Njemu pade mrak na oči, steže mu se nešto oko srca junačkog, uleti među njih i onog što ga trojica biju, šutne i on par puta nogom.
Tako je i sa DSSom, svi ga udruženo optužuju za sve i za svašta i ne mora čovek biti član te stranke da bi to video. Zar ćemo samo svoje braniti po svaku cenu a sve druge po svaku cenu napadati? Jesmo li složni da ova vlast radi loše ili ih optužujemo samo zato da bi "neki naši" došli na vlast? Ovde je sve više komentara koji raznoraznim prozivkama pokušavaju da ovaj sajt pretvore u međusobnu borbu opozicije ili da ukažu kako je borba protiv vlasti bespotrebna jer su svi zapadni, nedosledni, prodane duše, svi isporučuju Hagu, svi su neprincipijelni.. Pa ko onda ima kredibilitet da kritikuje, šta onda radimo mi ovde?
Preporuke:
0
0
27 ponedeljak, 09 novembar 2009 16:34
thinking maize
Za @ biljana. Poštovana "Biljana" (da li ste g-đica, g-đa ili možda pripadnik LGBT populacije, to je Vaša privatnost i ne interesuje me!) nemam nameru da se "posipam pepelom" ili kritikujem stranku, kojoj i dalje pripadam, samo iznosim što sam saznao i što mi izgleda verovatno. Ma šta to značili, bilo u ovim polemikama, bilo u našoj stvarnosti! O tome da sam nečiji "član", to je moj izbor, kao što je izbor g-de Vukadinovića i Antonića da na ovaj način zastupaju ono što (misle da) je ispravno. Na stranu, što se slažem sa pomenutom g-dom, kao i dobar deo ovdašnjih polemičara. Radi se o želji da se nešto promeni u našem društvu, jer, već je evidentno, da slabo šta je dobro u njemu. Ili kao što neko, negde i nekad reče: "Do sloma je došlo, ne zbog hulja i njihove pohlepe i nitkovluka, već što dobri ljudi ništa nisu učinili da spreče te hulje u njihovom naumu!" Na ovo nemam šta da dodam ili oduzmem. Svako ima svoj način, iako je moguće da moj način nije najbolji. No za sada, sam snosim odgovornost za njega, odgovornost "mladoturčina", ma šta to značilo u sadašnjoj Srbiji. Ne ponosim se time, ali i ne stidim. A što se tiče goreopisanih hulja,za njih važe Dučićeve reči:"Oni su najhrabriji
ljudi na svetu, ne zato što se nikoga ne boje, već zato što se nikoga i ničega ne stide!" Srdačno thinking maize
Preporuke:
0
0
28 ponedeljak, 09 novembar 2009 22:45
Biljana
@thinking maize - Nisam mislila na Vaš komentar, već na sve veći broj zaista tendencioznih komentara (drago mi je što ih NSPM pušta), koji sajt koriste za predizbornu kampanju i podmetanje nogu a ne za diskusiju. Naravno da i sama neću odustati od svog načina borbe za koji mislim da je najbolji( nije mi u karakteru).
Dučića čitam i evo njegovog citata jednog engleskog pisca - "Kad bi pošteni ljudi imali drskosti nepoštenih ljudi, gde bi bio ovaj svet."
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner